Great America

Hej! 
Fyller 18 år om 13 dagar, Prom är om 20 dagar, familjen kommer om 32 dagar och 63 dagar kvar totalt in America. Tiden går snabbt asså. 
Har haft en riktigt dålig vecka den här veckan. Var med i en bilolycka, inte haft tid till att köpa prom dress som jag hade planerat att göra denna veckan, lärarna på skolan har haft en strejk typ vilket påvärkar våra betyg etc. Allt har bara gått fel haha... Jaja det är en ny vecka imorrn får la hoppas att den blir bättre! 
 
i torsdags hyrde senior klassen en bag pipe man asså en sån skottsk gubbe med kilt och sån stor pipinstrument (vet ej vad det heter) för att följa runt vår rektor i typ två timmar, och i fredags hade vi ett bröllopp på skolan. Som senior prank. Det var hur kul som helst! Älskar att man kan göra sånt här i usa, sveriges skolor är tråkiga gämfört med usa asså!
 
Igår lämnade jag mitt hus 05:30 för att åka till min skola, möta upp mina körfolk och sedan sätta oss på en buss i 2h för att åka till Great America nära San Jose. (en nöjespark) Det var riktigt roligt och en del karuseller var helt sjuka... Svinkul! Fick värsta brännan också haha, aj... 
Nu ska jag ut och springa, ha de bra!
Här kommer lite bilder!
 
 
 
Johnny Maxwell! <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback