Christmas

Hej! Har inte bloggat på ett tag nu men nu gör jag äntligen ett inlägg haha!
Skolan går på som vanligt, det är sista veckan nu innan jullovet å det känns asskönt! Vi har finals, vilket är typ som nationella, nu dom sista dagarna. Jag har inte så svåra klasser så det är inte så farligt :)
Julpyntet är uppe och granen är på plats med alla ljus och grejer så det är riktig julstämning här. All julklappsshopping är klar också, både till min familj hemma och här! Fick ett paket hemma från sverige också, med sötaste brevet från min älskade bror <3 Saknar honom såå mycket verkligen! 
Julafton ska jag spendera med familjen här och med mina vänner. Längtar till julloveet! Bara 3 dagar kvar ;) 
 
I helgen julshoppade jag det sista och åkte sedan till min IEC för att möta upp med andra utbytesstudenter och göra pepparkakshus :D Hon hade ingen pepparkaksdeg dock så vi använde kex... vilket var rätt skumt men det funka! haha
Sedan efter det sov jag över hos Victoria, vi gick till kyrkan på kvällen och kollade på ett band som spelade där. dom var jätteba! Särskilt sångaren, sjukt grym röst verkligen. Vi hade jätteroligt och skrattade massor.
 
Nu är klockan snart halv 11 här, så jag ska göra mig i ordning för sängen strax. Vi har korta dagar nu pga finals så idag kom jag hem runt halv 1. Jag somnade runt 2-3 och vaknade när det var dags för middag... Så jag sov i 4-5 timmar så vi får se hur det går för mej att sova ikväll haha... Ha en jättebra julafton och jullov så ses vi snart! Bara 25 veckor kvar nu... tiden går jättefort :s Kram!
 
Mitt och ebbas försök på att göra "The White House" med Barack Obama på taket...
Ebba posear
Detta skulle bli Empire State Building...
Paket exchange
 
Aa detta huset vann 1a pris... tycke personligen att mitt och ebbas konstverk skulle vinna... menmen.
Paketet från mi familia!
 

😍😍😍

2014-12-17 kl 07:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback