Maria Carillo High School

Hej! Var i skolan idag och fixade vilka kurser jag ska läsa. Jag,Jen och Bailey åkte dit och medans jag och Jen hade möte med min councelor, gjorde Bailey ett prov/test. 
Jag kommer nu läsa engelska, US history, algebra, kör, piano och drama. 
Tydligen är kör den bästa kursen på skolan så det ser jag fram emot! 
Kram! 
 

Lite otippat med algebra, men matte är ju kul😍. När börjar skolan?

Svar: Haha i know! Men läraren är min councelor plus att det är lättare för mej att ta graduation :)
Kajsa Klemets

2014-08-09 kl 07:11:39

Lycka till! Hoppas du kommer att trivas bra med skolan och familjen. Kramar fran oss.

Svar: Kram!!
Kajsa Klemets

2014-08-09 kl 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback