Drömlivet

Är äntligen framme i Cali! 
Kom fram igår runt 12 på dagen och Jen (min värdmamma) hämtade upp mig på flygplatsen i San Fransisco. 
När vi väl kom hem till huset så var bara två av mina värdbrorsor hemma, jag har 3. Två 98:or och en 95:a. De båda tvillingarna, Chandler och Bailey, var lite blyga först och sa inte mycket men jag startade konversationer med dom och dom är hur sköna som helst! 
Sedan åkte jag och Jen till en supermarket för att köpa mat till kvällen och även frukost. 
På kvällen så kollade vi på Titanic och snackade rätt mycket vilket var mysigt.
Glömde nämna att jag har två hundar och två katter också. En av hundarna är har blivigt min första bästis redan!
 
Nu sitter vi i vardagsrummet och Bailey spelar tv-spel medans jag bloggar och Jen och Tucker (95:an) sitter och snackar. Chandler är uppe på sitt rum tror jag... Mark som är pappan i huset är på ett branduppdrag av något slag. Han är brand chef och kommer hem om ca 2 veckor. Han har så dåligt samvete över att han inte kunde va här och välkomna mig, men jag kommer ju få träffa honom snart också! 
 
Här kommer lite bilder som jag har tagit hittills sedan jag kom hit! Kram
                                                                                                                                               

Hej Kajsa!
Intressant att följa din blogg. Mysigt att det finns hundar i värdfamiljen!!

Träffade din trevliga familj i helgen. Kul att Marie och Ulrika vann regattan! Allt Gott till Dig från oss!
Kram Lotta

Svar: Kul att ni läser den! :) Tack så mycket, kram!
Kajsa Klemets

2014-08-04 kl 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback