San Fransisco och Reunion

Hej! Nu är det söndag kväll och jag är hur nöjd som helst med denna helgen! I fredags sov jag över hos Steff och vi hade hur kul som helst. Vi skrattade, kollade film och åt god mat. Hon delar en pool med ett par andra familjer så nästa dag, lördag, gick vi ner till poolen och hängde där mest hela dagen. Sen gick vi och åt hamburgare med hennes syster och pappa som sedan skjutsade mig hem. 
Idag åkte jag och Jen tidigt imorse ner till San Fransisco över dagendels för att kolla på Jen´s farbror som skulle simma från Alcatraz in till land (och han är 81 år!!), men också för att träffa Clara. Har inte träffat henne på snart 2 månader, men det känns som om vi träffas jätteofta för vi snackar flera timmar varje dag haha. Men det var hur kul som helst med en dag i San Fransisco tilsammans med henne. Vi kollade på fina hus, fin utsikt, åt god mat, lyssnade på liveband på gatan och bara njöt. 
Nu ska jag strax sova och ladda för måndag imorgon... Ska ut och äta sushi med en kompis efter skolan imorgon, hon ska även visa mig lite mer av Santa Rosa. Har faktiskt inte sett så himla mycket av staden jag bor i haha! Det ska bli kul iallafall. Godnatt! 
 
                  
           
 
 
 

Ser ju hur tråkigt ut som helst... Längtar du inte hem till hösten?😜😍

Svar: haha ohja jääätttetrååkit 😂😍🌴
Kajsa Klemets

2014-09-15 kl 11:35:49

Love your pics ;)

2014-09-15 kl 13:23:06

Saknar diiiig♡♡

Svar: Saknar dej med!!!!
Kajsa Klemets

2014-09-21 kl 06:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback