Homecoming

Hej! Tänkte skriva lite om homecoming som var i lördags.
Jag och en grupp vänner samlades hemma hos Shawn och gjorde oss redo med smink, kläder, hår etc. Vi tog bilder i deras trädgård (Deras hus var superfint, de hade pool och ett skitstort hus asså skojar inte det kunde vart ett hotell typ...) Iallafall, så vi tog bilder och åkte sedan iväg med hög musik för att käka middag. När vi hade käkat färdigt drog vi vidare till dansen. Jag hade på mej rätt höga klackar så de första jag gjorde när jag kom in va att ta av mig skorna haha. Såå skönt! 
Här kommer lite bilder iallafall. Jag tog inga bilderfrån inne på själva dansen för jag la undan min mobil:) Kram!
 
 

Vackra flickor❤️!/mamma

2014-10-13 kl 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback