Norwich University

Hej! Sitter just nu i min säng och ska strax kolla på film med Clara.
Jag försökte blogga igårkväll men jag kunde inte ladda upp bilderna, men nu funkar det! 
Vi har fått så kallade "Activity cards" vilket är ett kort där man får en stämpel efter varje aktivitet man gör. Idag var första dagen då vi använde dom och jag valde såklart att spela musik och åka till "The mall" vilket var rätt litet. Det var som ett mini Ullared typ, men det var kul!
Min rumskamrat är en tjej från Tyskland, jättetrevlig men lite blyg av sig. Jag umgås mest med svenskar och tyskar här på campet. Majoriteten av alla som är här är Tyskar och asiater. Det är helt sjukt hur många Tyskar det är asså!
 
Här kommer lite bilder iallafall från både gårdagen och från idag! 
En från min klass och Clara posear utanför skolbyggnaden
Min grymma klass
Ett stycke lärare
Dunkin Donuts, oreo special. Svingott
 
Go lunch med Claroo
 
Tar det lungt i parken mellan lektionerna
Hittade gratis Dunkin Donuts. helt ok
 
Pinglor påväg till The Mall
Första gången på en klassisk School bus
Taggad chey
Ropade ut att alla skulle va med på en selfie och detta blev resultatet. Goa
Framme vid shoppingen
 
Sist men inte minst så köpte Clara ett par nya skor också. Skitsnygga verkligen.
                                                                                                                                      /Kajsa
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback