Natt

Hej! Ligger just nu i sängen och ska sova strax. Klockan är bara 10pm här men jag är fortfarande jättetrött... hmm.
Lite snabbt om dag 2 här i Santa Rosa. Jag vaknade runt 10-11 vilket var jätteskönt. Behövde sova lite haha. Senare på dagen åkte jag och Jen till ett shoppingcenter där jag hittade lite smink och ett par Nike springskor.
Nu på kvällen har vi suttit å myst framför tv:n bara och gosat med hundarna!
Dum som jag är så har jag inte tagit några bilder under dagen... men imorgon blire bilder! Vi ska nämligen till ett ställe där det är studsmatttor överallt! Som ett hopp palats typ. Ska bli jätteroligt! 
Men nu ska jag sova iallafall. Godnatt! 
                                                                                                                                                        


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback