2 månader senare...

Hej! Wow det var ett tag sedan jag gjorde ett blogginlägg, 2 månader för att vara exakt haha... jag har haft så mycket på gång att jag inte haft tid, sorry!
De senaste 2-3 månaderna har jag varit upptagen med skolmusikalen "Sweet Charity". Det har vart en sån otroligt kul upplevelse och hela mitt cast är som en familj nu. Hade sista showen igårkväll och kom nyss hem från the cast party som alltid hålls efter sista showen. Vi var doubble casted vilket betyder att det är två personer som spelar samma roll, men kör varannan show. Är både glad och ledsen att det är över, äntligen kan jag få lite sömn haha ;) 
Annars rullar det på som vanligt, plugga, umgås med vänner och familjen. Har verkligen kommit folk nära här borta vilket kommer göra det sjukt svårt att åka här ifrån :( 
Var i skoltidningen härrom dagen btw, de intervjuade mig för att jag var en utbytesstudent haha! kändis
En skitkul grej är att Dani, min kompis här i Cali, kommer till Göteborg i sommar för att hälsa på moi i 2 hela veckor! Är såå taggad!
Nu ska jag ta och sova en stund och sen måste jag plugga haha, kram! Saknar er! 
 
Här kommer lite bilder från musikalen och lite andra random bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

saknar dig äckligt mycket din lilla bajs. Kom hem snart❤️

2015-03-16 kl 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback