Sleepover

Hej! I lördags kväll hade jag sleepover med två kompisar. Vi åt cupcakes, jordgubbar, spelade kort, kollade film, snackade och var ute och gick en stund. Vi hade jätteroligt verkligen! Min kompis syster lärde oss ett kortspel som vi nu är helt beroende av. Vi tappa det totalt och började skrika och svära åt varandra. Kortspelet kallas "F*ck you" och det finns en anledning till varför. 
På söndagsmorgonen bestämde vi oss för att ta en kaffe på starbucks som inte ligger för långt bort. När vi väl hade satt oss ner så kände vi att vi skulle tagit med kortleken. Så vi går helt enkelt till Safeway för att köpa en, men de hade inga kortlekar så vi köpte en penna och en bunt med papper. Så vi satt på Starbucks och gjorde våra egna kort som vi sedan spelade med. Har aldrig garvat så mycket haha!
 
Jag snackade med min councelor i veckan och jag har nu hoppat av min mattekurs och fick istället gör en audition till Chamber Singers, vilket är som pro-kören på skolan, och jag kom med! Är jätteglad och taggad för att ha första lektionen imorgon! Nu ska jag sova, ha en bra dag, saknar er!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback