Köttbullar och lingonsylt

Hej! En liten snabb update på vad som har hänt de senaste dagarna innan middgen. Btw Jen var på IKEA idag när jag var i skolan, och hon köpte gräddsås, lingonsylt, potatis och köttbullar!!! Är såå taggad för middaaaag!!!
 
Skolan har vart lite stressig denna veckan, mycket plugg som jag stressat upp mej över. Men jag snackde med mamma och hon hjälpte mej att lösa allt (som vanligt) haha! Saknar alla där hemma verkligen! Men samtidigt har jag jättekul här verkligen! 
Jag och hela familjen åkte på en liten "shoppingrunda" eller "ärenderunda" kanske man ska säga haha. Bailey klippte sig medans jag och Jen var inne på en smink/hår affär där jag bl.a köpte en hårolja som jag har strävat efter! Efter lunchen, då jag åt min älskade ceasar sallad hehe, stannade vi även på Juice Shack vilket är min nya favorit! De har massa olika smoothies och juicer. Deras logga är "Junk food can be healthy!" vilket jag tycker e lite kul haha... ;) 
Jag förlorade även ett vad mot Mark... Så jag var tvungen att baka kakor till honom haha. Dom blev inte så bra men han var nöjd ändå! 
Jag gjorde nya naglar för ett par dagar sedan också! De jag hade var påväg att falla sönder så det var dags :) Blev lite mer färgglatt denna gången ;) haha! 
 
Det var la ungefär det som hänt hittills denna veckan! Nu ska jag ner och äta köttbullar :D Peace!
 
 
 
 
 

❤️/mamma

Svar: <3
Kajsa Klemets

2014-09-05 kl 10:24:17

Wow vilka fina naglar! :D Ha en underbar helg :D <3

Svar: Åh tack så mycket! Desamma! <3
Kajsa Klemets

2014-09-05 kl 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback