Homecoming

Hej! Just nu sitter jag i min säng och bara tar det lungt. Jag har inga läxor idag vilket jag är sååå glad för!
 
Tänkte berätta lite om hur en vanlig dag ser ut för mig i nuläget...
Jag går upp kl kvart i 7 och har då 45 min på mig att fixa mig, göra mig i ordning, käka frukost och göra lunch. Vilket faktiskt funkar tidsmässigt! Vet ej varför det tar så lång tid hemma... Aja. Sedan får jag skjuts av Jen som kör mig, Bailey och Chandler till skolan som börjar klockan 8. Vi brukar alltid va framme ca. en kvart innan första lektionen börjar och då sitter jag och snackar med mina vänner.
Sen har jag min första lektion (Vilket är kör, det är asroligt!). Sedan så har vi advo, vilket är som mentorstid typ, och sedan rast. På rasten brukar jag antingen sitta med mina vänner eller gå till ett piano rum där jag sitter och sjunger ett tag. Sen har vi nästa lektion, vilket för mig är antingen Engelska eller US History (Det är varannan varje dag). Efter det är det lunch och så sitter jag och ett gäng människor vid senior borden (för vi är seniors haha, logiskt). Efter det har jag antingen Piano eller Drama. Och sedan slutar skolan vid 3!
 
Efter skolan brukar jag ibland åka med några kompisar till Starbucks eller nåt annat ställe för att plugga eller bara snacka. Annars får jag skjuts hem av min kompis (hon bor gatan över mig). Så brukar jag plugga, ta nåt å käka och sen kolla nån film med familjen typ. Det är olika. 
På helgerna brukar jag ha sleepovers och umgås med mina vänner. Vi går på football games eller soccer games, går på bio eller shoppar. 
 
PÅTAL OM SHOPPA!! Homecoming är snart!! Jag måste hitta en klänning, så jag och Gracie ska iväg och shoppa kklänningar nästa helg (om det inte blir denna, vi får se). Jag kommer antagligen inte ha en dejt till homecoming med tanke på att jag inte känner folket här såå jävla bra. Plus att alla är par här typ. Fett loner. Nä skoja haha, men jag ska iallafall gå med massa kompisar som en grupp lixom! Ska bli jättekul!
 
Imorgon ska jag hem till en kompis med några stycken och bara umgås. Vi kanske ska kolla på fotbolls matchen också, vet ej än. Nu ska jag snart sova, är jättetrött! Godnatt, kram!
 
 

45 min, det ska jag komma ihåg😜👍😘/mamma

Svar: Hahahaha
Kajsa Klemets

2014-09-26 kl 06:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback