Bilder

Hej! Har inte uppdaterat bloggen på ett tag nu, har vart för upptagen och helt glömt bort det haha!
Sedan sist har min värdmamma Jen fyllt år, jag har haft 3 konserter, shoppat, pluggat och äntligen fått vad jag har väntat på i flera veckor. Mina primebooots! Kunde inte ta med dom när jag åkte hit för att dom vägde för mycket, men nu finally så har jag dom igen! Jag fick också min odd molly kofta, min pälsväst, magazines, svenskt godis och ett fint litet brev från mamma och pappa :3 Saknar dom verkligen, men det är bara 7 månader kvar! Tiden går verkligen snabbt... 
Jag tänkte iallafall lägga upp några bilder jag har tagit sedan sist, kram!
 
 

Kul m blogginlägg. Vad är det på första bilden för nåt?/ mamma

Svar: Ett skolprojekt haha :)
Kajsa Klemets

2014-10-22 kl 06:47:05

Gav du din v-mamma en present?

Svar: Japp! En spa dag med moi :)
Kajsa Klemets

2014-10-23 kl 06:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback