L.A weekend

Hej! I torsdags åkte jag ner till L.A med min kör och vad med dom tills på lördagen. Vi sjöng på Disneyland, UCI och Long Beach. Det var jättekul och jag hade solo på disneyland vilket va häftigt. På fredagskvällen spenderade vi på Disneyland och åkte karuseller och så. Innan vi åkte tillbaks till hotellet så var det fyverkerier, det var skitfint verkligen! Vi var också i Santa Monica på torsdagskvällen och kollade shopping och Venice Beach. Solnedgången var otrolig. 
På lördagen åkte vi till Grammy Museet där vi bl.a såg Beyonces klänning och några av Michael Jacksons kläder. Jag var där i ca. 1h innan Clara och hennes värdfamilj hämtade upp mej för att sedan åka hem till dom. Det var jätteroligt att äntligen få träffa Clara! Vi åkte till Venice Beach på natten dör att bada, körde runt och kollade på stjärnorna. Vi snackade och skrattade, jag gjorde ögonfransförlängning osv. Det var en drömhelg helt enkelt.
Jag var hos Clara tills på tisdagen och sedan åkte jag hem för att vara hemma över Thanksgiving.
 
 

livin' the dream😎

2014-11-29 kl 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback