Orientation

Hej! Idag har jag vart i skolan på "Orientation" vilket är att alla elever hämtar sitt schema, tar bild, får skåp+skåppartner och köper skolprylar såsom T- skirts, kepsar och andra school spirit prylar. Man kan även köpa ett sorts studentkort som ger en rabatt på matcher, prom osv. som jag då köpte. Det kostade 30 dollar men man tjänar på det i slutändan! 
Nu är klockan halv fyra här på eftermiddagen, jag tänkte gå på en promenad och bara va själv en liten stund innan middagen. Jag trivs verkligen här och är jättetaggad för att börja skolan! Saknar alla där hemma dock, men vi ses snart. Eller aa om drygt lite mer än 9 månader men det kommer gå fort! Kram
 
 

Å vi saknar dig😍/mamma

2014-08-12 kl 01:41:28

Hörru puman😜, när börjar skolan förresten?/ mamma

Svar: Den 20e ;)
Kajsa Klemets

2014-08-12 kl 01:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback