My weekend

Hej! Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna, har helt enkelt varit för trött haha. Men nu sitter jag iallafall i min säng och ska strax sova. Victoria ligger i sängen brevid och kollar på sin mobil. Det har vart en asmysig kväll med mycket prat och film. Vi har mest snackat om våra förväntningar inför skolstarten (hon är ochså utbytesstudent, fast från Norge) med tanke på att den börjar om endast ett par dagar.
 
Jag och Jen var på en affär som heter Cosco, där man kan köpa ALLT verkligen. Jen brukar åka dit varannan vecka och handla. Det var rätt ballt.
 
För två nätter sedan kom Mark hem! Han fick 24 timmar ledigt så igårkväll åt vi familjemiddag ute på en sportbar. Det var jättetrevligt och jättekul att äntligen få träffa honom! Han kommer hem igen nån gång nu i veckan.
 
Här kommer lite bilder iallafall som jag har tagit! kram
 

Är det vita korset precis i närheten av er?/Mamma

Svar: Japp!
Kajsa Klemets

2014-08-17 kl 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback