Football game

Hej! Var ett tag sedan jag blogga haha. Nu är det äntligen helg och till och med långhelg. Det är Labor day på måndag så vi är lediga då vilket är skönt. Jag behöver fortfarande plugga dock...
I måndags var jag och köpte två par nya jeans och en kofta illsammans med Jen. Det var en mysig eftermiddag med bara vi två så vi tog en kaffe på starbucks och kollade i affärer.
Tisdag, onsdag och torsdag var jag i skolan bara och pluggade lite. Det är jätteroliga lektioner och mycket lättare än i Sverige enligt mig. Visst engelskan är lite svår då och då men själva lärandet är inte svårt alls. 
Igår (Fredag) var det ett såkallat "Freshmen Rally" vilket innebär att seniorerna och alla andra på skolan får alla freshmen att känna dig välkommna. Några seniorkillar dansade galet inför alla, ni kan klicka på min instagram som jag har länkat längst upp på bloggen om ni vill se, men det var jättekul iallafall och man kände verkligen school spirit. Det var också sesongens första riktiga football game på kvällen. Jag bestämmde träff med några av mina vänner och vi snackade, kollade football och skrattade hela kvällen. Det var jättekul och jag träffade en del nya människor där också. 
 
Här kommer lite bilder!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback